top of page

הספרים של רן לוי

mobila_cr- פרפטום מובילה
היסטוריה\מדע

פרפטום מובילה: על פיזיקה, מכונות נצח, שרלטנים ומה שביניהם

סיפורה וגילגוליה של המצאה בלתי אפשרית, הגביע הקדוש של המדע: מכונה של תנועה נצחית. ממציאי המכונות המופלאות האלה הצליחו לשכנע נסיכים, רוזנים ומשקיעים תמימים, ולפעמים גם את עצמם, שגילו את הגביע הקדוש של ימינו: מקור אנרגיה נקי, זול ואינסופי. ומן העבר השני ניצב תמיד המדען החשדן שיודע היטב שאין מכונה כזו...

מחיר: 99 שח

כולל משלוח והקדשה אישית

University_science- האוניברסיטה הקטנה של המדעים
מדע

האוניברסיטה הקטנה של המדעים

כל מה שצריך לדעת על המדע והטכנולוגיה המודרניים- בשפה קלילה וב"ביסים" קטנים. האוניברסיטה הקטנה של המדעים מעניקה הזדמנות נדירה להחשף בקלות ובמהירות למאגר אדיר של ידע. הכירו את התעלומות הגדולות של המדע ואת התיאוריות, ההמצאות והמדענים שתגליותיהם שינו את העולם לתמיד.

מחיר: 99 שח

כולל משלוח והקדשה אישית

Cover_Battle- קרב מוחות
טכנולוגיה

קרב מוחות: ההיסטוריה הזדונית של וירוסי המחשב

ההיסטוריה של וירוסי המחשב עתיקה כמעט כמו המחשבים עצמם.

 

בתוך שלושים שנה הפכו הוירוסים משעשוע לא מזיק לתוכנות זדוניות רבות עוצמה, שמהלכות אימים על גולשי האינטרנט, על ארגונים עסקיים ועל מדינות שלמות.

 

מחיר: 99 שח

כולל משלוח והקדשה אישית.

מה אומרים המבקרים והקוראים?

[פרפטום מובילה] “כתיבת ספרי מדע פופלרי טובים היא אמנות נדירה ביותר; לא רבים מסוגלים להגיש את החומר באופן שיש בו כדי לשבות את דימיון הקוראים ולסקרנם מבלי לוותר על רצינות ההסבר ועל הדיוק המדעי. לוי הצליח בכך להפליא, והעניק לנו ספר בהיר וקולח שאינו נופל במאומה מספרי המדע הפופלרי הטובים ביותר…”

- הארץ אונליין, 25.4.07

 

[פרפטום מובילה] “ספר משעשע ומשכיל…פרפטום מובילה ראוי למקום של כבוד בז’אנר.”  - מעריב,23.3.07

 

[קרב מוחות] "לא הצלחתי להפסיק לקרוא, פשוט ספר מרתק…ישנם סיפורים הזויים בספר שרק עליהם אפשר לכתוב ספר / לביים סרט שלם." (תומר)

 

[קרב מוחות] "סחף אותי מההתחלה ועד הסוף שלו. …כאחד שעובד עם מחשבים מספר שנים העלו לי סיפוריך אירועים מהעבר (כמו וירוס פינג פונג שמקפץ וכו') והיה נורא כיף להזכר בימים ההם :-)." (אורי)

 

[האוני' הקטנה] "אני פשוט קורא אותו בתענוג…זה פשוט ספר מצוין!" (אברי גלעד, 'המילה האחרונה', גלי צה"ל. האזינו לקטע המוקלט)

 

[האוני' הקטנה] "ספר שבולעים, ואחר כך נשארים רעבים…נהנתי מאד." (אבי לבקוביץ, 'סוכן תרבות', 31.1.12)

 

[האוני' הקטנה] "טקסט חם, חכם וכיפי, שפשוט תענוג לקרוא אותו ואחר כך, כפי שכתוב על כריכתו, להרגיש ולהישמע מאד חכמים." ("מבחן קריאה", אהרון לפידות, "ישראל היום")

 

[האוני' הקטנה]  "אני עומד לסיים את ספרך האוניברסיטה הקטנה ורציתי קודם כל להגיד לך שכתבת ספר מ-ר-ת-ק!! שבנוי בצורה נעימה קלילה וקלה להבנה.. אני מאוד נהנה לקרוא אותו ומתבאס שאני הולך לסיים אותו.." (אבשלום)

 

[האוני' הקטנה] "האוניברסיטה הקטנה – ספר אדיר!! קניתי אותו כהוקרה לפודקאסטים, ולא הצליחו לשחרר לי אותו מהאצבעות.." (מיטל ל.)

bottom of page